miercuri, 26 septembrie 2012

Taemin dezvaluie afinitatea sa pentru berea la draft !



Taemin a dezvaluit ca ii place sa bea bere la draft.

Pe data de 26 Septembrie , Taemin si Onew au fost invitati in emisiune radio "Radio Star". Taemin a marturisit ca ii place sa bea bere la draft alaturi de pui, chiar de cand i s-a permis sa bea legal. Cand MC i-a spus :"Am auzit ca ai experimentat ceva recent" , Taemin i-a raspuns :" Am baut bere la draft la un local cu pui. Am mancat pui si am baut bere, si pur si simplu continua sa intre" ( Adorabila replica asta :)). A recunoscut ca a cazut prada farmecelor puiului si a berii.

Cand a fost intrebat despre soju, Taemin a raspuns : " Imi place sa beau soju cand ploua". MCul Yoon Jong Shin a "prezis" : "In aceasta toamna, Taemin va amesteca berea cu soju".

Taemin de asemenea a dezvalit : "Ora noastra de stingere este 3AM, deci eu vin singur acasa, destul de des". MCul i-a sugerat  sa instaleze acasa o masinarie pentru berea la draft !

Haaaa, sincer as vrea sa o vad si pe asta !!! Personal am savurat articolul , a fost placut, amuzant, "gustos"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu